Maya Angelou - Keresztények
 
A nő szíve olyan mélyen
legyen elrejtve Krisztusban,
hogy a férfi Krisztuson át
ismerhesse csak meg őt...

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Nem azt kiáltom: 'Tiszták az erkölcseim'
Hanem azt mondom halkan:
'Egyszer elveszett voltam,
most már meg vagyok mentve
és bűneim is megbocsátattak'

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Nem büszkeséggel beszélek,
hanem bevallom: Botladozom,
és szükségem van Krisztus vezetésére.

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Nem próbálkozom erős lenni,
Hanem tudom, hogy gyenge vagyok.
Szükségem van az Ő erejére, hogy kitartsak.

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Nem sikerrel hencegem,
hanem tudom: Megbuktam,
és csak Isten tisztíthat meg.

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Nem azon igyekszem, hogy tökéletesebb legyek,
A hiányosságaim túl feltűnőek,
De Isten hiszi, hogy érdemes vagyok.

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Mégis érzem a fájdalom fullánkját…
Kijutott a szívfájdalmakból is,
Ezért szólítom az Ő nevét.

Ha azt mondom: 'Keresztény vagyok…'
Semmivel nem vagyok szentebb nálad,
Csak egy egyszerű bűnös,
Aki Isten kegyelmében részesült.